Впевненість в будь-якій дорожній ситуації

Надважливою деталлю в будь-якому автомобілі є гальмівні колодки. Вони забезпечують безпечну їзду вантажівок та фур, звичайно ж, коли знаходяться у справному стані. Необхідно стежити за технічним станом транспорту і при необхідності вчасно міняти запчастини, щоб забезпечити ефективне гальмування за будь-яких погодних умов. Лише так можна відчувати себе на дорозі у повній безпеці.

Нерухома частина гальмівної системи автомобіля перетворює кінетичну енергію в теплову енергію тертя для уповільнення та зупинки руху. Колодки складаються з металевого каркаса і фрикційного матеріалу і можуть розташовуватися як на колесі автомобіля, так і за коробкою передач.

Особливі якості запчастин

Якісні гальмівні колодки у сучасному виконанні — це деталі з безазбестових композицій зі стабільним коефіцієнтом тертя в широкому діапазоні температур і швидкостей. Вони забезпечують плавне безшумне гальмування, є стійкими до зносу, а екологічно чисті фрикційні матеріали виробництва виключають появу на поверхні подряпин.

Різновиди гальмівних елементів

Залежно від типу обертання гальмівного механізму, комплектуючі елементи бувають дискові та барабанні. За матеріалом виготовлення класифікуються на:

  • напівметалеві. На половину складаються зі сталевого, мідного або залізного порошку та найчастіше встановлюються на нові автомобілі. Мають невеликий робочий ресурс;
  • з низьким вмістом сталі. Відсоток сталевого волокна у їх складі складає не більше 30%. Такі вироби мають хороші гальмівні характеристики;
  • із кольорових металів і органіки. Вони найбільш тихі в роботі та м’які, не створюють вібрацій в супорті;
  • керамічні. Складаються з кераміки і мідних волокон, працюють виключно тихо, міцні та демонструють хороше зчеплення;
  • металеві. Виконані із загартованої сталі без синтетичних добавок. Надзвичайно довговічні, однак шумні та призводять до швидкого зносу дисків;
  • органічні колодки. Виготовляються із гумових волокон, скла і високотемпературних смол. Вони практично безшумні і м’які, але виробляють велику кількість пилу і мають короткий термін служби.

Який саме вид гальмівних колодок обрати? Все залежить від способу експлуатації. Також варто врахувати технічні параметри транспорту.

Заміна гальмівних колодок

Вибираючи запчастини, переконайтеся, що вони підходять саме для вашого авто. Звірте деталь по VIN-коду або ж уточніть інформацію у спеціалістів.

Проводити заміну фахівці радять у тому випадку, коли товщина накладки стає менше 3 мм. Як показує багаторічна практика, задня гальмівна система зношується приблизно в три рази повільніше, ніж передня. Міняти такі деталі краще парами, тобто відразу на обох колесах.

Фізично знос колодок проявляється характерним звуком при гальмуванні. Заміну рекомендується проводити кожні 10–15 тисяч кілометрів пробігу (при спокійній манері їзди). Доручити роботу краще професіоналам з автосервісу.

Не можна сідати за кермо свого автомобіля без твердої впевненості в тому, що гальмівна система працює справно. Тому більшість автомобілістів купує гальмівні колодки заздалегідь, щоб оперативно замінити їх, коли це буде необхідно.

Звёзд: 1Звёзд: 2Звёзд: 3Звёзд: 4Звёзд: 5 (Пока оценок нет)
Загрузка...

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Adblock
detector