Від малого до великого: як вибрати торговий масштаб для магазину

Торгові ваги є невід’ємною частиною будь-якого продуктового магазину. Є багато різних: Каса, самообслуговування, порційні, підвісні, платформа. Ми розповімо вам, як зрозуміти все це розмаїття і вибрати відповідний пристрій i вагами торговими в залежності від формату магазину.

Для початка пояснимо, що ми маємо на увазі під словами «формат магазину». Традиційно Роздрібна торгівля продуктами харчування ділиться на розміри:

  • невеликі нечепні магазини біля будинку;
  • дискаунтери (невеликі мережі магазинів формату » на дому»);
  • супермаркети
  • гіпермаркети.

Хоча насправді відбувається те ж саме — продаж товарів покупцям, розмір магазину залишає свій слід. Якщо формат «будинку» підходить для недорогих шкал реєстрації, то гіпермаркету доведеться оснастити кілька відділів різною вагою.

 вагами торговими

Немережеві магазини біля будинку

Що таке формат цілодобового магазину? Це невелика торгова точка, куди ви біжите за найнеобхіднішим-щоб купити молоко або хліб. Асортимент там невеликий. Раніше цілодобові магазини навіть обходилися без звичайних касових апаратів-але це зупинило 54-ФЗ. Однак без ваг не можна жити, так як в асортименті міститься зважений продукт: овочі, фрукти, солодощі, сир, ковбаса, м’ясо.

При виборі ваг для магазина поруч з будинком, ви повинні зосередитися на бюджеті роздрібного продавця — зазвичай невеликому — і на прохідності. Оскільки потік клієнтів невеликий, зважений товар невеликий, а продавці можуть запам’ятати весь асортимент, досить купити самі звичайні касові ваги. Ви можете вибрати недорогий, російського виробництва.

 вагами торговими

Також в цьому сегменті представлені моделі корейських і китайських виробників. Звичайно, всі дешеві ваги для реєстрації складаються з постійних обмежень: у них мало пам’яті, сегментний дисплей, на якому відображається тільки вага товару, іноді вартість за кілограм і ціна зважуваного товару. Сама функціональність також невелика: пристрій можна включити, вимкнути або скинути на нуль.

  • Але всі ці обмеження виправдовують три речі:
  • такі ваги для реєстрації недорогі;
  • вони компактні і надійні;

У маленьких магазинів достатньо функціональності для очей.

Однак, якщо в магазин прийде більше покупців, таких ваг для перевірки бюджету буде недостатньо. Зазвичай вони оснащені міні-та нано-касовими апаратами (їх також називають » все в одному»), які або не мають COM-портів, або недостатньо інтерфейсів, оскільки вони зайняті іншим обладнанням (наприклад, вони підключені до грошовий ящик).

Тому бажано купувати ваги з USB-роз’ємом, тоді їх можна підключити до каси і налаштувати взаємодію з ними за допомогою програмного забезпечення касового апарату. У цьому випадку роздрібний продавець зможе відображати загальний чек з товаром без додаткових маніпуляцій. Такі ваги для реєстрації дорожче.

З мережевих магазинів формату «біля будинку» виділяються торгові точки, що використовують технологію сканування — у них є ручний сканер, підключений до каси. Як правило, такі рітейлери воліють ваги з функцією друку. Це обов’язково кнопкові ваги з мінімальним об’ємом пам’яті і невеликою кількістю портів.

Вони здатні запам’ятовувати до 2 тисяч найменувань товарів і інформацію про продукти, рекомендованих для зважування. Але їх функціональність невелика-вони можуть друкувати прості етикетки. В даному випадку найчастіше мова йде про російських вагах з чековою печаткою.

Звёзд: 1Звёзд: 2Звёзд: 3Звёзд: 4Звёзд: 5 (Пока оценок нет)
Загрузка...

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Adblock
detector